e-Archiwizacja to bezpieczny i wygodny sposób
archiwizowania danych zgromadzonych w systemach InsERT nexo
oraz InsERT GT. Usługa polega na tworzeniu
kopii zapasowych online z wykorzystaniem chmury. Ta nowoczesna forma
archiwizacji pozwala uniknąć typowych dla standardowej metody zagrożeń, takich
jak: awaria sprzętu, uszkodzenia mechaniczne, przypadkowe skasowanie plików,
kradzież czy dostęp osób niepowołanych. e-Archiwizacja zapewnia
również ochronę cennych danych przed zagrożeniami z Internetu (wirusy, programy
szpiegowskie itp.). Wszystko to sprawia, że e-Archiwizacja to
niezwykle pewny sposób zabezpieczania danych.
Dlaczego warto
- Bezpieczeństwo - dostęp do danych ma tylko
użytkownik poprzez login i hasło nadawane podczas zakładania konta. Wysyłane
pliki archiwów są przechowywane w postaci szyfrowanej i nie ma do nich dostępu
nikt poza użytkownikiem. Pliki archiwów są szyfrowane algorytmem AES 256 za
pomocą klucza szyfrującego. Szyfrowanie i deszyfrowanie pliku odbywa się po
stronie chmury – klucze nigdy nie opuszczają Data Center.
- Minimalizacja zagrożeń - ograniczona do minimum
możliwość utraty danych wskutek przypadkowego skasowania, awarii, uszkodzenia
sprzętu, kradzieży.
- Oszczędność - w przypadku archiwizacji online nie
trzeba ponosić kosztów związanych z zakupem nośników do przechowywania kopii
zapasowych ani z odzyskiwaniem danych w razie awarii sprzętu czy systemu.
- Wygoda - po ustaleniu harmonogramu wykonywania
archiwizacji dane będą automatycznie wysyłane do chmury. Proces wysyłania
danych odbywa się w tle - nie obciąża systemu i nie wymaga zaangażowania
użytkownika, można w tym czasie skupić się na bieżącej pracy. Nie trzeba
tracić cennego czasu na kopiowanie danych na zapasowy nośnik.
- Stały dostęp do danych - technologia Cloud Computing
umożliwia dostęp do zapisanych danych z dowolnego miejsca o dowolnej
porze.
Jak aktywować e-Archiwizację w InsERT
nexo
- Przejdź do opcji e-Archiwizacja w module Konfiguracji programu lub użyj
widgetu Archiwizacja i opcji Aktywuj.
- W górnym menu konfiguracji e-Archiwizacji wybierz
przycisk Załóż konto i podaj dane do wcześniej
założonego Konta Klienta InsERT. Zaakceptuj regulamin usługi i wybierz
przycisk OK.
- Na adres e-mail, będący loginem do Konta Klienta, zostanie wysłana
wiadomość aktywacyjna wraz z jednorazowym hasłem służącym do pierwszego
logowania.
- Wybierz opcję Zaloguj w module e-Archiwizacja i podaj hasło pierwszego
logowania. Po zatwierdzeniu danych wprowadź własne, odpowiednio silne
hasło.
Jak aktywować e-Archiwizację w InsERT GT
- Wybierz przycisk e-Archiwizacja w prawym górnym rogu
okna programu, a następnie kliknij Zaloguj.
- Podczas logowania wprowadź adres e-mail, na który wygenerowana została
usługa e-Archiwizacji, oraz jednorazowe hasło otrzymane w e-mailu.
- W kolejnym kroku ustaw nowe, odpowiednio silne hasło i potwierdź
je.
Aby korzystać z e-Archiwizacji,
wystarczy:
- program z linii InsERT GT (od wersji 1.30) lub
InsERT nexo;
- połączenie z Internetem;
- adres e-mail.
14 dni
za darmo
Wersja próbna umożliwia bezpłatne korzystanie z
e-Archiwizacji przez 14 dni – do dyspozycji jest 1 GB przestrzeni dyskowej. Aby
skorzystać z wersji próbnej, należy
- w InsERT nexo w module konfiguracyjnym
e-Archiwizacja wybrać opcję Załóż konto;
- w InsERT GT od wersji 1.34 wybrać przycisk
e-Archiwizacja znajdujący się w prawym górnym rogu okna aplikacji i
założyć konto (w przypadku starszych wersji InsERT należy uruchomić program
Archiwizator: menu Start – Programy – InsERT – Programy narzędziowe i w
opcjach związanych z e-Archiwizacją wybrać Załóż konto).
| Kod produktu: |
INSEARCHL.030 |
| Typ: |
Nowa |